Sklep MentalWay

Czy muszę się zalogować do sklepu MentalWay, aby kupić bilet na szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++?

Żeby dokonać zakupu musisz się zalogować. Jako niezalogowany Użytkownik możesz tylko wyszukiwać produkty w sklepie oraz dodawać je do koszyka. Jednak, aby finalnie dokonać zakupu system poprosi Cię o zalogowanie się do sklepu MentalWay.

Jak się zarejestrować w sklepie MentalWay?

To bardzo proste! Oto co musisz zrobić:
1. Wejdź na stronę http://sklep.mentalway.pl/
2. W prawym górnym rogu nad koszykiem kliknij "Zarejestruj się".
3. Zostaniesz przekierowany do panelu rejestracji i logowania. Wybierz rubrykę po prawej stronie zatytułowaną "Utwórz konto". Wpisz swój adres e-mail i kliknij niebieski przycisk "Utwórz konto"
4. Zostaniesz przekierowany do formularza rejestracyjnego. Wypełnij go podajac imie i nazwisko, adres e-mail, hasło, którego chcesz używać oraz datę urodzenia.
5. Na adres e-mail, który podałeś otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem dokonanej restracji. Wtedy możesz zacząć zakupy.





Jak się zalogować do sklepu MentalWay?

To bardzo proste! Oto co musisz zrobić:
1. Wejdź na stronę http://sklep.mentalway.pl/
2. W prawym górnym rogu nad koszykiem kliknij "Zaloguj się".
3. Zostaniesz przekierowany do panelu rejestracji i logowania. Wybierz rubrykę po lewej stronie zatytułowaną "Masz Już Konto?". Wpisz swój adres e-mail oraz hasło i kliknij niebieski przycisk "Zaloguj Się"
4. Możesz śmiało przystąpić do zakupów :)




Czy mogę zalogować się do sklepu MentalWay za pomoca Facebooka?

Nie. Do zalogowania się do sklepu MentalWay potrzebujesz hasła i adresu e-mail.

Nie pamiętam hasła na swoje konto w sklepie MentalWay, co mam zrobić?

Nie pamiętasz hasła? To nic. Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnowienia hasła i kliknij „wyślij hasło”.
Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Czy mogę zmienić hasło w sklepie MentalWay?

Tak. Klikając „Nie pamiętam hasła” system przeniesie Cię na kolejną stronę, na której zostaniesz poproszony podanie Twojego adresu e-mail. Po wpisaniu adresu i kliknięciu „odzyskaj hasło” zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z linkiem. Kliknięcie w link spowoduje zresetowanie starego hasła, a system poprosi Cię o wpisanie nowego.

Mam konto w sklepie MentalWay, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze. Nie pamiętasz hasła? To nic. Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. Sprawdź czy przypadkiem nie użyłeś klawisza spacji.
W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnowienia hasła i kliknij „wyślij hasło”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta.
Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Czy muszę podać swój adres e-mail w sklepie MentalWay podczas zakładania konta?

Tak, podczas zakładania konta wymagane jest podanie adresu e-mail. Każde zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości e-mail przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.

Czy muszę podać swój adres e-mail w sklepie MentalWay podczas kupowania biletu?

Tak, podczas kupowania biletu konieczne jest podanie adresu e-mail. Każde zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości e-mail przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.

Czy bilet na szkolenie lub udział w studio w szkoleniu Live++ może być dostarczony poczta tradycyjną lub kurierem?

Nie, bilety dostarczane sa w formie elektronicznej.
Jeżeli masz wykupiony udział w szkoleniu to Twój bilet przyjdzie do Ciebie w formie dokumentu PDF na podany przez Ciebie adres e-mail. Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj. Bilet możesz pobrać dowolną ilość razy.
Wydrukuj swój bilet. Użyj proszę białego papieru w formacie A4. Pamiętaj o tym, aby Twój bilet był wydrukowany czytelnie.
Jeżeli masz wykupiony dostęp do szkolenia Live++ online to na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym i kodem dostępu do szkolenia.

Dostawa produktów

W jaki sposób dostarczane są produkty fizyczne?

Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie Sprzedającego.

Przesyłka dostarczona jest w terminie 14 dni roboczych bądź zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze)

Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) wybranymi przez niego w momencie dokonywania zakupu, określonymi w cenniku transportu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności.

W jaki sposób dostarczane są produkty elektroniczne?

Jeżeli kupujesz VOD już dostępne / wydane, dostaniesz je z automatu emailem (z adresu dostep@wayup.pl). Jeśli jednak kupujesz VOD w przedsprzedaży, dostaniesz je zgodnie z terminem premiery, podanym na stronie produktu, widocznym podczas zakupów.

W jaki sposób dostarczane są bilety na szkolenia?

Bilety na szkolenia dostarczane są drogą mailową. Jesli masz wykupiony bilet na szkolenie przyjdzie do Ciebie mail o tytule: „[BILET] na szkolenie … Potwierdź swój udział w szkoleniu". W otrzymanej od nas wiadomości znajduje się link, dzięki któremu potwierdzisz swój udział lub nieobecność i pobierzesz bilet na szkolenie. Po odebraniu maila podążaj za zamieszczoną w nim instrukcją.

Jakie są opcje dostawy?

Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie Sprzedającego.

Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku dostawy, która ma zostać zrealizwoana poza terenem Rzeczpospolitej Poskiej, Kupujący poniesie dodatkowe koszty związane z realizacją wysyłki.

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, jest taka możliwość. Podczas zakupów przy wyborze sposobu dostawy wybierz opcję „za pobraniem”.

Czy produkty można odebrać osobiście?

Tak, ale tylko produkty MATERIALNE. Przy zakupach możesz wybrać opcję odbioru towaru na najbliższym szkoleniu.

Jaki jest koszt dostawy?

W zależności od wybranej opcji koszty są następujące:

Odbiór podczas szkolenia w Kaliszu, dotyczy tylko produktów materialnych - 0,00zł

Przesyłka kurierska po przedpłacie, w terminie do 2 dni roboczych - 16,00 zł (brutto)

Przesyłka kurierska za pobraniem, w terminie do 2 dni roboczych - 21,00 zł (brutto)

Przesyłka Pocztą Polską po przedpłacie, w terminie do 5 dni roboczych- 11,00 zł (brutto)

Przesyłka Poczta Polską za pobraniem, w terminie do 5 dni roboczych - 16,00 zł (brutto)

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Czas oczekiwania na zamówienie zależy od tego jaki produkt został zamówiony i jaki rodzaj dostawy został wybrany. Przy każdym produkcie jest podany czas realizacji zamówienia. W przypadku produktów elektronicznych dostęp do nich wysyłany jest natychmiastowo, za wyjątkiem przedsprzedaży (wtedy termin jets podany na stronie produktu).

Produkty fizyczne maja różny czas realizacji w zależności od tego, czy znajdują się aktualnie w naszym magazynie, czy konieczne jest ich zamówienie.

Czas doręczenia wysyłki zależny jest od wybranego sposobu dostawy:
- przesyłka kurierska – do 2 dni roboczych
- przesyłka Pocztą Polską – do 5 dni roboczych
- odbiór osobisty na szkoleniu – w terminie najbliższego szkolenia
MentalWay nie odpowiada za wszelkie opóźnienia wynikające ze strony doręczyciela.

Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Możemy dokonać zmian w zamówieniu jedynie do momentu wpłaty. Jeśli chcesz coś zmienić skontaktuj się z nami.

Czy mogę zmienić adres wysyłki?

Tak. W trakcie kupowania produktu można zmienić adres przesyłki, aby jednorazowo wysłać ją na inny, podany przez Ciebie adres.

Nie zdążyłam/em odebrać przesyłki i wróciła już do nadawcy. Co zrobić?

Skontaktuj się z nami.

Przesyłka lub jej część zaginęła. Co zrobić?

Prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny.

Płatności

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Każdy kupujący może otrzymać fakturę VAT w formie elektronicznej w postaci pliku PDF jeżeli zaznaczy taką chęć wypełniając formularz zamówienia.
Wystarczy zaznaczyć pole „Chcę otrzymać fakturę VAT”, a następnie uzupełnić niezbędne dane. Faktury VAT wystawiane są na życzenie Użytkownika. W takim przypadku niezbędne jest podanie numeru NIP oraz danych do faktury zgodnie z odpowiednim formularzem.
Składając zamówienie, Użytkownik wyraża zgodę na wystawienie faktury elektronicznej oraz jej odbiór bez konieczności składania swojego podpisu. Ponadto Użytkownik akceptuje faktury otrzymywane w formie elektronicznej.

Czy kupując w internetowym Sklepie MentalWay otrzymam paragon za zakupy?

Tak. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).

Jakie rodzaje płatności przyjmuje Sklep MentalWay?

Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU lub przelewem na konto bankowe sklepu.
W przypadku niektórych rodzajów asortymentu MentalWay zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę zapłacić przelewem?

Tak. Jedną z możliwych do wyboru podczas zakupów form płatności jest płatność przelewem na konto Sklepu.

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę zapłacić za pośrednictwem systemu PayU?

Tak. Jedną z możliwych do wyboru podczas zakupów form płatności jest płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę zapłacić kartą?

Tak. Można tego dokonać za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU.

Czy w cenę produktów w Sklepie MentalWay są wliczone koszty przesyłki?

Nie. Ceny produktów w Sklepie MentalWay nie zawierają ceny przesyłki.

Czy w cenę produktów w Sklepie MentalWay wliczony jest podatek?

Tak. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, czyli zawierają podatek.

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay można zapłacić za pobraniem (przy odbiorze towaru)?

Tak. Tak. Jedną z możliwych do wyboru podczas zakupów form płatności jest płatność za pobraniem przy odbiorze towaru.

W jakim czasie od dokonania zakupu w internetowym Sklepie MentalWay należy wykonać przelew?

Jak najszybciej. Oczkujemy na wpłatę maksymalnie 5 dni. Jeśli chcesz skorzystać z promocji musisz zapłacić przed jej końcem. Przelew powinien być zaksięgowany (nie wysłany) do upływu tego terminu, inaczej zamówienie zostanie automatycznie anulowane lub w przypadku promocji, będzie obowiązywała nowa cena.

Rezygnacja, reklamacja i zwroty

Otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem. Co zrobić?

W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt Sprzedawcy (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 ze zm.) i ustawa z dnia 2 lipca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zmianami).

Czy mogę dokonać wymiany zakupionego towaru na inny produkt?

Czy mogę zrezygnować z udziału w szkoleniu fizycznym lub internetowym LIVE++?

Zasady ogólne MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą zostać anulowane, podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety zdobyte, wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety zdobyte, wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę bądź inny produkt.

Anulowanie szkolenia: Anulowanie szkolenia po jego zakupie możliwe jest wyłącznie na zasadach opisanych poniżej:
- bezpłatne anulowanie szkolenie oraz zwrot pełnej, wpłaconej kwoty możliwe jest na 14 dni od momentu zakupu,
- w przypadku anulowania szkolenia na później niż 14 dni od momentu zakupu Klient powinien się liczyć z możliwością poniesienia kosztów anulowania,
- szkolenia podlegające anulowaniu to wyłącznie szkolenia pełopłatne,
- anulowanie dopuszczalne jest wyłącznie drogą telefoniczną pod numerem +48 62 502 81 81 lub drogą elektroniczną na adres kontakt@mentalway.pl,
- Dział Obsługi Klienta anuluje szkolenie i wyjaśni, na jakich zasadach zostaną zwrócone wpłacone pieniądze oraz z chęcią wyjaśni przebieg całego procesu. Rozliczenie kwoty z tytułu anulowania szkolenia nastąpi indywidualnie po rozliczeniu kosztów poniesionych przez MentalWay.

Czy mogę wymienić bilet na szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++ na inny produkt?

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.

Czy mogę zwrócić lub przepisać bilet na szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++ na inną osobę?

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.

Klient ma prawo do przepisania biletu na szkolenie na inną osobę, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przepisania biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę po upływie 14 dni do szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 100 PLN.
- w przypadku chęci przepisania biletu na inną osobę w dniu szkolenia – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 150 PLN.
- w przypadku nieprzepisania biletu na inną osobę i/lub niestawienia się na szkoleniu w dniu jego rozpoczęcia zakupiony bilet przepada, a wszelkie kwestie związane z ewentualnym przeniesieniem biletu wymagają uzgodnienia z MentalWay.

W przypadku przepisania biletu na inną osobę zakupionego na szkolenia Mental Samurai, Ekspert Escalator, Urban Samurai – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia każdorazowo opłaty manipulacyjnej 500 PLN niezależnie od terminu zgłoszenia prośby.

W przypadku szkolenia Milionowy Klub Rozwoju MentalWay - bilet na to szkolenie nie może być przepisany na inną osobę, ponieważ sama cena biletu stanowi jednocześnie opłatę manipulacyjną.

Czy mogę przepisać bilet na szkolenie fizyczne lub interenetowe LIVE++ na kolejną edycję tego samego szkolenia?

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.

Klient ma prawo do przeniesienia biletu na szkolenie na kolejną edycję tego samego szkolenia za zgodą MentalWay, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przeniesienia biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 PLN.
- w przypadku przeniesienia biletu kolejną edycję tego samego szkolenia po upływie 14 dni do szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 100 PLN.
- w przypadku niestawienia się na szkoleniu w dniu jego rozpoczęcia zakupiony bilet przepada, a wszelkie kwestie związane z ewentualnym przeniesieniem biletu wymagają uzgodnienia z MentalWay.

W przypadku przepisania biletu na inną osobę zakupionego na szkolenia Mental Samurai, Ekspert Escalator, Urban Samurai – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia każdorazowo opłaty manipulacyjnej 500 PLN niezależnie od terminu zgłoszenia prośby.

W przypadku szkolenia Milionowy Klub Rozwoju MentalWay - bilet na to szkolenie nie może być przepisany na inny termin, ponieważ sama cena biletu stanowi jednocześnie opłatę manipulacyjną.

Czy szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++ mogą zostać odwołane?

MentalWay zgodnie z regulaminem zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego anulowania.
Uczestnik szkolenia zostanie o tym odpowiednio wcześnie poinformowany.

Czy może nastąpić zmiana terminu szkolenia fizycznego lub internetowego LIVE++?

MentalWay może zmienić termin szkolenia Live++ lub je anulować.
Uczestnik szkolenia zostanie o tym odpowiednio wcześnie poinformowany.

Co się stanie jeżeli nie będę mógł przyjechać na szkolenie fizyczne lub do studia podczas internetowego LIVE++?

MentalWay nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za straty i szkody poniesione przez użytkownika w związku z nie uczestniczeniem w szkoleniu, jak również za skutki podjętych na tej podstawie decyzji.

Co się stanie jeżeli nie będę mógł wziąć udziału w szkoleniu fizycznym lub transmisji z internetowego LIVE++?

MentalWay nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za straty i szkody poniesione przez użytkownika w związku z nie uczestniczeniem w szkoleniu, jak również za skutki podjętych na tej podstawie decyzji.

Z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogłem przyjechać na szkolenie fizyczne lub wziąć udziału w internetowym LIVE ++, jak inaczej mogę wykorzystać swój bilet?

MentalWay nie gwarantuje, że informacje przesyłane za pomocą Internetu dotrą do Użytkownika w formie bezbłędnej, kompletnej i pełnej.
MentalWay nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji, ingerencją osób trzecich lub działaniem siły wyższej.
Firma MentalWay przekazuje wszelkie informacje w formie mailowej oraz na stronie z supportem technicznym. MentalWay nie jest odpowiedzialne za dojazd klienta na szkolenie.