Podczas LIVE++

Nie dotarł do mnie link aktywacyjny do LIVE++, co mam zrobić?

Krok 1. Znajdź na swojej skrzynce pocztowej email o temacie: WayUp.pl - Twoj Link Aktywacyjny z transmisji z Art of Dreaming!
Email został wysłany z adresu: dostep@wayup.pl
Temat emaila: WayUp.pl - Twoj Link Aktywacyjny



Krok 2. W emailu z potwierdzeniem adresu kliknij w link "Aktywacja dostępu do szkolenia".
Krok 3. Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany na stronę z logowaniem na platformę WayUp.pl.
To oznacza, że wszystko przebiegło pomyślnie.

Jeżeli nie możesz znaleźć emaila z potwierdzeniem:
- sprawdź folder WSZYSTKIE (najskuteczniejsze)
- sprawdź folder SPAM
- sprawdź folder OFERTY
- sprawdź folder SPOŁECZNOŚCI
- jeżeli tam go nie znajdziesz, wyszukaj nazwy „WayUp.pl” na swojej poczcie
- dodaj adresy kontakt@mentalway.pl i kontakt@wayup.pl do listy kontaktów .

Nie dotarł do mnie link do udziału w darmowej transmisji, co mam zrobić?

Krok 1. Znajdź na swojej skrzynce pocztowej email o temacie: Twój dostęp do darmowej transmisji.
Email został wysłany z adresu: mailing@mentalway.pl
Krok 2. W emailu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące transmisji.
Krok 3. Kliknij w link, który skieruje Cię do strony z darmową transmisją.
Krok 4. Na stronie znajdziesz odtwarzacz wideo, na którym w odpowiednim czasie pojawi się obraz na żywo ze szkolenia.

Nie działa mi link aktywacyjny do LIVE++, co mam zrobić?

Upewnij się, że jesteś zalogowany na platformę WayUp.pl. By się zalogować potrzebujesz hasła i adresu e-mail. Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze. Sprawdź czy przez pomyłkę nie wcisnąłeś klawisza spacji.

Nie pamiętasz hasła?

Jeśli logowałeś się przez mail:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”.



Zostaniesz przekeirowany na następną strone. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail. W celu odnowienia hasła kliknij „wyślij hasło”.



Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Jeżeli logowałeś się za pomoca konta Facebook:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnalezienia swojego konta i kliknij „szukaj”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Nie mogę zalogować się na platformę WayUp.pl a mam konto, co robić?

Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze.

Nie pamiętasz hasła?

Jeśli logowałeś się przez mail:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”.



Zostaniesz przekeirowany na następną strone. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail. W celu odnowienia hasła kliknij „wyślij hasło”.



Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Jeżeli logowałeś się za pomoca konta Facebook:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnalezienia swojego konta i kliknij „szukaj”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".



Pamiętaj, że konto w sklepie to nie to samo, co konto na WayUp.pl

Co to jest czat i do czego służy?

Czat służy do komunikowania się podczas udziału w transmisji dla zalogowanych użytkowników. Ilość osób, które mogą jednocześnie pisać na czacie jest ograniczona. Warto zalogować się przed szkoleniem, aby móc podczas transmisji rozmawiać i komunikować się z innymi uczestnikami szkolenia.

Jak zalogować się na czata?

Na czacie najlepiej zalogować się imieniem i nazwiskiem. Można również zalogować się za pomocą konta Facebook. Pamiętaj, że czat ma ograniczoną liczbę miejsc.

Nie działa mi obraz, co mam zrobić?

Jeżeli występuje problem z obrazem spróbuj odświeżyć stronę internetową. W tym celu naciśnij klawisz F5. Jeżeli problem występuje nadal sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe.
Sprawdź również w innej przeglądarce niż aktualnie używasz. Jeżeli w dalszym ciągu nie wyświetla się obraz sprawdź czy masz aktualny Flash Player (do pobrania TUTAJ).

MentalWay nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji, ingerencją osób trzecich lub działaniem siły wyższej.

Po ok. 2 tygodniach od szkolenia cały jego zapis w formie VOD (Video On Demand) będzie dostępny do kupienia w sklepie MentalWay.

Nie ma dźwięku, co mam zrobić?

Jeżeli występuje problem z dźwiękiem spróbuj odświeżyć stronę internetową. W tym celu naciśnij klawisz F5. Jeżeli problem występuje nadal sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe. Sprawdź również w innej przeglądarce niż aktualnie używasz. Jeżeli w dalszym ciągu nie ma dźwięku sprawdź czy masz aktualny Flash Player (do pobrania TUTAJ).
Jeśli wciąż nie ma dźwięku, ale jest obraz to spróbuj podłączyć do komputera słuchawki lub głośniki.

MentalWay nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji, ingerencją osób trzecich lub działaniem siły wyższej.

Po ok. 2 tygodniach od szkolenia cały jego zapis w formie VOD (Video On Demand) będzie dostępny do kupienia w sklepie mentalway.

Zacina mi się transmisja, co mogę zrobić?

Jeżeli zacina Ci się transmisja spróbuj odświeżyć stronę internetową. W tym celu naciśnij klawisz F5. Postaraj sie wyłączyć wszystkie zbędne programy na komputerze oraz karty w przeglądarce. Sprawdź również w innej przeglądarce niż aktualnie używasz. Jeżeli problem występuje nadal sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe. Jeżeli w dalszym ciągu nie wyświetla się obraz sprawdź czy masz aktualny Flash Player (do pobrania TUTAJ).

MentalWay nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji, ingerencją osób trzecich lub działaniem siły wyższej.

Po ok. 2 tygodniach od szkolenia cały jego zapis w formie VOD (Video On Demand) będzie dostępny do kupienia w sklepie mentalway.

Nie mogę nic napisać na czacie, co zrobić?

Możliwe, że zostało przerwane Twoje połączenie internetowe. Spróbuj odświeżyć stronę internetową, w tym celu naciśnij klawisz F5. Jeśli nie pomogło spróbuj otworzyć transmisję w innej przeglądarce niż aktualnie używasz. Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz napisać nic na czacie możliwe, że maksymalna liczba użytkowników na czacie została już osiągnięta.

Czy mogę zatrzymać transmisję i wznowić w dowolnym momencie?

Transmisja ze szkolenia jest nadawana w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że nie ma możliwości zatrzymania i wznowienia jej w dowolnym momencie.

Po ok. 2 tygodniach od szkolenia cały jego zapis w formie VOD (Video On Demand) będzie dostępny do kupienia w sklepie MentalWay.

Czy mogę oglądać transmisję na pełnym ekranie?

Oczywiście, że tak. Kliknij ikonkę, która pojawi się w prawym dolnym rogu video gdy najedziesz na nie myszką.

Czy mogę uruchomić transmisję na więcej niż jednym urządzeniu na raz?

Jeżeli jest to darmowa transmisja, możesz ją odtwarzać na wielu urządzeniach w tym samym czasie.

Czy mogę oglądać szkolenie LIVE++ wspólnie ze znajomymi jeżeli mam wykupiony dostęp do szkolenia?

Jeżeli Twoi znajomi również mają wykupiony dostęp to jak najbardziej.
Podobnie jak na fizycznym szkoleniu, każdy musi mieć opłacony swój udział.

Czy mogę nagrywać fragmenty szkolenia?

Użytkownik nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania szkolenia LIVE++ (w całości lub we fragmentach) w sposób niezgodny z prawem.

Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej szkolenia LIVE++ lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń).

Niedozwolone jest również dystrybuowanie Produktu, udostępnianie lub odtwarzanie publiczne.

Wszelkie materiały znajdujące się na stronie MentalWay.pl oraz stronach w subdomenach do niej przynależnych są prawnie zastrzeżone i mogą być używane, powielane, reprodukowane tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Michała Wawrzyniaka i firmy Mentalway.

Jeżeli chcesz mieć nagrane szkolenie LIVE ++ możesz kupić jego zapis VOD w sklepie MentalWay.

Czy będzie zapis VOD?

Tak. Po ok. 2 tygodniach od szkolenia cały jego zapis w formie VOD (Video On Demand) będzie dostępny do kupienia w sklepie MentalWay.

Jak aktywować dostęp do szkolenia LIVE++?

Do aktywacji produktu na platformie WayUp.pl będzie Ci potrzebny email lub sms, który do Ciebie wysłaliśmy.
Email został wysłany z adresu: dostep@wayup.pl
Temat emaila: WayUp.pl - Twoj Link Aktywacyjny

 

Sposób 1: Aktywacja email:
1. Zaloguj się na swoje konto na platformie WayUp.pl
2. Znajdź na swojej poczcie email, wiadomość o temacie: „WayUp.pl - Twoj Link Aktywacyjny”.
3. W emailu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące produktu, który został Ci udostępniony.
4. Kliknij w link, który aktywuje produkt.
5. Aktywowany produkt będzie dostępny w zakładce „Twoje produkty”.

Jeśli nie widzisz zakładki Twoje produkty, upewnij się, że jesteś zalogowany/a.
Jeżeli nie możesz znaleźć emaila, TUTAJ znajdziesz instrukcję, jak go odszukać.

 

Sposób 2: Aktywacja SMS

1. Zaloguj się na swoje konto na platformie WayUp.pl.
2. Przejdź do zakładki „Użyj kodu” w rozwijanym menu po lewej stronie lub kliknij tutaj: http://wayup.pl/moje-konto/uzyj-kodu/
3. Znajdź w telefonie SMS z kodem dostępu.
4. W białe pole wpisz otrzymany kod SMS.
5. Aktywowany produkt będzie dostępny w zakładce „Twoje produkty”. http://wayup.pl/moje-konto/produkty/

Kupiłem dostęp do LIVE++ w sklepie MentalWay, jednak wciąż nie dostałem linku aktywacyjnego. Co robić?

Krok 1. Znajdź na swojej skrzynce pocztowej email od MentalWay o temacie: WayUp.pl - Twoj Link Aktywacyjny



Krok 2. W emailu z potwierdzeniem adresu kliknij w link "Aktywacja dostępu do szkolenia".



Krok 3. Po kliknięciu w link przekierujemy Cię na stronę z logowaniem na platformę WayUp.pl
To oznacza, że wszystko przebiegło pomyślnie. Jeżeli nie możesz znaleźć emaila z potwierdzeniem:
- sprawdź folder WSZYSTKIE (najskuteczniejsze)
- sprawdź folder SPAM
- sprawdź folder OFERTY
- sprawdź folder SPOŁECZNOŚCI
- jeżeli tam go nie znajdziesz, wyszukaj nazwy „MentalWay” na swojej poczcie.
- dodaj adresy kontakt@mentalway.pl oraz kontakt@wayup.pl do zaufanych odbiorców.

LIVE++ kwestie techniczne

Nie mam Internetu czy mogę oglądać LIVE++?

Nie ma możliwości oglądania LIVE++ bez Internetu.
Szkolenie LIVE++ to dwudniowe szkolenie online nadawane na żywo ze studia MentalWay.
Możesz je oglądać z każdego miejsca na świecie pod warunkiem, że masz dostęp do Internetu.

Na jakich urządzeniach można oglądać LIVE++?

Szkolenie LIVE++ możesz oglądać na komputerze, laptopie lub innych urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) pod warunkiem, że mają dostęp do Internetu.

Jak obejrzeć LIVE++ na urządzeniach mobilnych?

Do oglądania LIVE+/LIVE++ oraz webinarów wystarczy Ci przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Firefox lub Safari) oraz aktualny flash player. Na 99% masz to oprogramowanie i działa ono poprawnie. Jeżeli oglądasz zapisy VOD na WayUp.pl, to znaczy, że Twoje oprogramowanie na pewno działa poprawnie.

Warto zadbać o to, aby mieć najaktualniejsze wersje wyżej wymienionych programów. Wszystkie są darmowe, oto linki, gdzie możesz je pobrać:

W jakiej przeglądarce mogę oglądać LIVE++?

Do oglądania LIVE+/LIVE++ oraz webinarów wystarczy Ci przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Firefox lub Safari) oraz aktualny Flash Player. Na 99% masz to oprogramowanie i działa ono poprawnie. Jeżeli oglądasz zapisy VOD na WayUp.pl, to znaczy, że Twoje oprogramowanie na pewno działa poprawnie.

Warto zadbać o to, aby mieć najaktualniejsze wersje wyżej wymienionych programów. Wszystkie są darmowe, oto linki, gdzie możesz je pobrać:

Jakie wymagania musi spełnić mój system operacyjny abym mógł oglądać LIVE++?

Do oglądania LIVE+/LIVE++ oraz webinarów wystarczy Ci przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Firefox lub Safari) oraz aktualny Flash Player. Na 99% masz to oprogramowanie i działa ono poprawnie. Systemy operacyjne, z którymi są kompatybilne zarówno przeglądarki jak i Platforma WayUp.pl to Windows (wersja XP lub nowsza) oraz OS X (wersja 10.5.8 lub nowsza). Jeżeli oglądasz zapisy VOD na WayUp.pl, to znaczy, że Twoje oprogramowanie na pewno działa poprawnie.

Warto zadbać o to, aby mieć najaktualniejsze wersje wyżej wymienionych programów. Wszystkie są darmowe, oto linki, gdzie możesz je pobrać:

Czy potrzebuję specjalnej wtyczki (aktualny Flash Player)?

Do oglądania transmisji potrzebny jest aktualny Flash Player (do pobrania TUTAJ).
Jeżeli oglądałeś już wcześniej nasze LIVE+/LIVE++ lub zapisy VOD na WayUp.pl, to znaczy, że Twoje oprogramowanie na pewno działa poprawnie.

Czy będą przerwy w transmisji?

W trakcie LIVE++ będą przerwy w transmisji. W ciągu jednego dnia prawdopodobnie będą dwie przerwy kawowe (około 30 minutowe) oraz jedna obiadowa (około 1 godziny).

Czy technologia LIVE++ jest bezpieczna dla mojego komputera?

Tak. Technologia używana podczas szkolenia LIVE++ jest całkowicie bezpieczna dla komputera. Nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych programów, żeby je oglądać.

Czy mój komputer może zostać zainfekowany wirusem przez udział w LIVE++?

Nie. Technologia używana podczas szkolenia LIVE++ jest całkowicie bezpieczna dla komputera. Nie musisz instalować żadnego dodatkowego oprogramowania, żeby je oglądać. Oznacza to, że prawdopodobieństwo zawirusowania komputera jest zerowe.

Czy muszę ustawić przeglądarkę na akceptację ciasteczek (plików cookies)?

Tak. Serwisy MentalWay wykorzystują cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty, identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Przykładem wykorzystania cookies w MentalWay może być identyfikacja powracających odwiedzających, którzy zdecydują się podać nam swoje imię. Dzięki cookies, będziemy mogli zapamiętać, obecność danej osoby na konkretnej stronie i wyświetlać spersonalizowaną treść.

Powiadomienia mailowe

Nie dostałem żadnego maila na swój adres email. Co mam zrobić?


Jeżeli nie możesz znaleźć emaila od nas:
- sprawdź folder WSZYSTKIE (najskuteczniejsze)
- sprawdź folder SPAM
- sprawdź folder OFERTY
- sprawdź folder SPOŁECZNOŚCI
- jeżeli tam go nie znajdziesz, wyszukaj nazwy „MentalWay” lub "WayUp" na swojej poczcie
- dodaj adresy kontakt@mentalway.pl oraz kontakt@wayup.pl do listy kontaktów.

Czy muszę otrzymać swój bilet na udział w studio w szkoleniu LIVE++?

Jeżeli masz wykupiony udział w studio na LIVE++ to Twój bilet przyjdzie do Ciebie w formie dokumentu PDF na podany przez Ciebie adres e-mail. Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj.

Bilet możesz pobrać dowolną ilość razy. Wydrukuj swój bilet. Użyj proszę białego papieru w formacie A4. Pamiętaj o tym, aby Twój bilet był wydrukowany czytelnie.

Jeżeli masz wykupiony dostęp do szkolenia Live++ online to na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym i kodem dostępu do szkolenia.

Jak otrzymam swój dostęp do transmisji online ze szkolenia LIVE++?

Twój dostęp do produktu na platformie WayUp.pl przyjdzie do Ciebie w postaci email oraz sms, który do Ciebie wyślemy.
Email zostanie wysłany z adresu: dostep@wayup.pl
Temat emaila: WayUp.pl - Twoj Link Aktywacyjny

 

Możesz aktywować dostęp na dwa sposoby.

Sposób 1: Aktywacja email:
1. Zaloguj się na swoje konto na platformie WayUp.pl
2. Znajdź na swojej poczcie email, wiadomość o temacie: „WayUp.pl - Twoj Link Aktywacyjny”.
3. W emailu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące produktu, który został Ci udostępniony.
4. Kliknij w link, który aktywuje produkt.
5. Aktywowany produkt będzie dostępny w zakładce „Twoje produkty”.

Jeśli nie widzisz zakładki Twoje produkty, upewnij się, że jesteś zalogowany/a.
Jeżeli nie możesz znaleźć emaila, TUTAJ znajdziesz instrukcję, jak go odszukać.

 

Sposób 2: Aktywacja SMS

1. Zaloguj się na swoje konto na platformie WayUp.pl.
2. Przejdź do zakładki „Użyj kodu” w rozwijanym menu po lewej stronie lub kliknij tutaj: http://wayup.pl/moje-konto/uzyj-kodu/
3. Znajdź w telefonie SMS z kodem dostępu.
4. W białe pole wpisz otrzymany kod SMS.
5. Aktywowany produkt będzie dostępny w zakładce „Twoje produkty”. http://wayup.pl/moje-konto/produkty/

Jak otrzymam swój darmowy dostęp do szkolenia LIVE++?

Twój dostęp na transmisję online przyjdzie do Ciebie na Twój adres e-mail. Otzrymasz wiadomość o temacie: WayUp.pl - Twój Link Aktywacyjny.
Email zostanie wysłany z adresu: dostep@wayup.pl




W emailu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące produktu, który został Ci udostępniony.
Kliknięciem w link z wiadomości aktywujesz produkt.
Aktywowany produkt będzie dostępny w zakładce „Twoje produkty”.

Jeśli nie widzisz zakładki Twoje produkty, upewnij się, że jesteś zalogowany/a.

Jeżeli nie możesz znaleźć emaila, TUTAJ znajdziesz instrukcję, jak go odszukać.

Jak dołączyć do darmowej transmisji ze szkolenia LIVE++?

Zapisy na darmową transmisję dostępne są na stronie:
http://mentalway.pl/aod-transmisja/

Rejestracja i logowanie

Jak się zarejestrować na platformę WayUp.pl?

Konto na WayUp.pl jest zupełnie darmowe. Możesz na nim oglądać zapisy VOD (nagrania) szkoleń, transmisje na żywo oraz internetowe szkolenia LIVE+/LIVE++.

Pamiętaj, że konto w sklepie MentalWay i na WayUp.pl są osobnymi kontami oraz trzeba je założyć niezależnie od siebie.

Są dwa sposoby, aby je założyć i każdy zajmie Ci dosłownie kilkadziesiąt sekund!

I. Założenie konta przy użycia Facebook'a


0. Wejdź na stronę http://wayup.pl
1. Kliknij na niebieski przycisk "Zaloguj się za pomocą Facebooka"
2. Jeżeli pojawi się okienko logowania Facebooka, wpisz swoje dane logowania.
3. Kliknij w przycisk "Zaloguj się"
4. Następnie postępuj według instrukcji, wyrażając zgodę na połączenie Twojego konta Facebook z platformą WayUp.
To wszystko!

 

II. Tradycyjnie, poprzez e-mail

0. Wejdź na stronę: http://wayup.pl/user/signup/
1. Wypełnij wszystkie dane.
2. Wyraź odpowiednie zgody, zaznaczając swój wybór 3. Kliknij w przycisk „Utwórz nowe konto”.
To wszystko!


























Czy mogę zalogować się na platformę WayUp.pl za pomoca Facebooka?

Tak. Możesz zalogować się na platformę WayUp.pl za pomocą konta Facebook. Oto co musisz zrobić:
0. Wejdź na stronę http://wayup.pl
1. Kliknij na niebieski przycisk "Zaloguj się za pomocą Facebooka"
2. Jeżeli pojawi się okienko logowania Facebooka, wpisz swoje dane logowania.
3. Kliknij w przycisk "Zaloguj się"
4. Następnie postępuj według instrukcji, wyrażając zgodę na połączenie Twojego konta Facebook z platformą WayUp.
To wszystko!




Nie pamiętam hasła na swoje konto na WayUp.pl.

Jeśli logowałeś się przez mail:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”.



Zostaniesz przekeirowany na następną strone. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail. W celu odnowienia hasła kliknij „wyślij hasło”.



Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Jeżeli logowałeś się za pomoca konta Facebook:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnalezienia swojego konta i kliknij „szukaj”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Czy mogę zmienić hasło na koncie WayUp.pl?

Jeżeli logujesz się na konto WayUp.pl za pomocą konta Facebook to nie ma takiej możliwości. Jeżeli logujesz się przez mail i chcesz zmienic hasło musisz się z nami skontaktować.

Mam konto na platformie WayUp.pl, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze.

Nie pamiętasz hasła?

Jeśli logowałeś się przez mail:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”.



Zostaniesz przekeirowany na następną strone. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail. W celu odnowienia hasła kliknij „wyślij hasło”.



Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Jeżeli logowałeś się za pomoca konta Facebook:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnalezienia swojego konta i kliknij „szukaj”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Jak się zarejestrować w sklepie MentalWay?

To bardzo proste! Oto co musisz zrobić:
1. Wejdź na stronę http://sklep.mentalway.pl/
2. W prawym górnym rogu nad koszykiem kliknij "Zarejestruj się".
3. Zostaniesz przekierowany do panelu rejestracji i logowania. Wybierz rubrykę po prawej stronie zatytułowaną "Utwórz konto". Wpisz swój adres e-mail i kliknij niebieski przycisk "Utwórz konto"

4. Zostaniesz przekierowany do formularza rejestracyjnego. Wypełnij go podajac imie i nazwisko, adres e-mail, hasło, którego chcesz używać oraz datę urodzenia.
5. Na adres e-mail, który podałeś otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem dokonanej restracji. Wtedy możesz zacząć zakupy.




Jak się zalogować do sklepu MentalWay?

To bardzo proste! Oto co musisz zrobić:
1. Wejdź na stronę http://sklep.mentalway.pl/
2. W prawym górnym rogu nad koszykiem kliknij "Zaloguj się".
3. Zostaniesz przekierowany do panelu rejestracji i logowania. Wybierz rubrykę po lewej stronie zatytułowaną "Masz Już Konto?". Wpisz swój adres e-mail oraz hasło i kliknij niebieski przycisk "Zaloguj Się"
4. Możesz śmiało przystąpić do zakupów :)




Nie pamiętam hasła na swoje konto w sklepie MentalWay?

Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze lub nie wcisnąłeś przypadkiem klawisza spacji.

Jeśli to nie pomaga:
Krok 1. Wybierz „Zapomniałeś hasła?” W panelu logowania.
Krok 2. Zostaniesz przekeirowany na nową stronę. W okienku wpisz swój adres e-mail i kliknij niebieski przycisk "Odzyskaj Hasło".
Krok 3. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Czy mogę zmienić hasło w sklepie MentalWay?

Tak. Klikając „Nie pamiętam hasła” system przeniesie Cię na kolejną stronę, na której zostaniesz poproszony podanie Twojego adresu e-mail. Po wpisaniu adresu i kliknięciu „odzyskaj hasło” zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z linkiem. Kliknięcie w link spowoduje zresetowanie starego hasła, a system poprosi Cię o wpisanie nowego.

Czy muszę się zalogować do sklepu MentalWay, aby kupić bilet na szkolenie LIVE++?

Aby dokonać zakupu system poprosi Cię o zalogowanie. Jako niezalogowany Użytkownik możesz tylko wyszukiwać produkty w sklepie oraz dodawać je do koszyka.

Czy mogę zalogować się do sklepu MentalWay za pomoca Facebooka?

Nie. Do sklepu MentalWay można się zalogować jedynie za pomocą adresu e-mail i hasła.

Mam konto w sklepie MentalWay, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze. Sprawdź czy nie wcisnąłeś przypadkiem przycisku spacji.
Nie pamiętasz hasła? To nic. Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”.
W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnowienia hasła i kliknij „wyślij hasło”.
Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Czym jest LIVE++?

Co to jest szkolenie LIVE++?

To dwu lub trzydniowe szkolenie online nadawane na żywo ze studia MentalWay. Możesz je oglądać z każdego miejsca z dostępem do Internetu o ile masz wykupiony dostęp. Nieważne czy jesteś na wakacjach, w podróży, czy w domu, w każdej sytuacji możesz zamienić się w uczestnika pełnoprawnego szkolenia!
To nowa forma nauki, którą wprowadzamy od 2016 roku, aby jeszcze bardziej ułatwić Mentalwayanom rozwój.
Tylko pomyśl, nie dość, że masz dostęp do światowego poziomu wiedzy w swoim domu, to jeszcze nie musisz ponosić żadnych kosztów związanych z dojazdem do Kalisza i noclegiem.

Jak mogę wziąć udział na żywo w studio w szkoleniu LIVE ++?

Udział w szkoleniu LIVE++ na żywo w studio jest wyłącznie dla osób, które posiadają opłacony bilet na szkolenie w studio. Ilość miejsc jest ograniczona do 30 osobowej grupy. Udział w studio w najbliższym LIVE++ możesz wykupić TUTAJ

Czy mogę obejrzeć szkolenie LIVE ++ w innym terminie? Czy będzie można obejrzeć później?

Szkolenie LIVE++ możesz oglądać wyłącznie na żywo w trakcie jego trwania. Jeżeli nie uda Ci się go obejrzeć lub Twoje połączenie internetowe/sprzęt zawiodą, możesz obejrzeć zapis VOD, który jest osobno płatny. Zapis VOD pojawi się w sprzedaży po ok. 2 tygodniach od LIVE++.

Kiedy będzie kolejne szkolenie LIVE++?

Najbliższe szkolenie LIVE++ Life Flow Dynamics 2.0 odbędzie się w dniach 15 – 16 października 2016.
Aktualne daty szkoleń na cały rok znajdują się TUTAJ

Co muszę mieć, aby móc obejrzeć transmisję online ze szkolenia LIVE++?

Do oglądania LIVE+/LIVE++ oraz webinarów wystarczy Ci przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Firefox lub Safari) oraz aktualny flash player. Na 99% masz to oprogramowanie i działa ono poprawnie. Jeżeli oglądasz zapisy VOD na WayUp.pl, to znaczy, że Twoje oprogramowanie na pewno działa poprawnie.

Warto zadbać o to, aby mieć najaktualniejsze wersje wyżej wymienionych programów. Wszystkie są darmowe, oto linki, gdzie możesz je pobrać:

Ile będzie trwało szkolenie LIVE++?

Szkolenia online LIVE++ zazwyczaj są dwudniowe.
Odbywają się zwykle w sobotę i w niedzielę.
Stansardowe orientacyjne godziny szkolenia:
Sobota - 12:00 - 19:00/20:00
Niedziela: 10:00 - 17:00

Czy będzie darmowa transmisja ze szkolenia LIVE++?

Tak, z każdego szkolenia transmitujemy za darmo wybrany fragment. Wkrótce pojawi się możliwość zapisu na darmową transmisję. Po więcej informacji śledź nasze wydarzenie na Facebooku TUTAJ
Odbywa się ona zwykle w sobotę oraz w niedzielę.
Standardowe orientacyjne godziny transmisji:
Sobota - 14:30 - 16:00
Niedziela: 12:30 - 14:00

Kiedy będzie darmowa transmisja ze szkolenia LIVE++?

Darmowa transmisja ze szkolenia LIVE++ odbywa się w zwykle sobotę i niedzielę. Wkrótce pojawi się możliwość zapisu na darmową transmisję. Po więcej informacji śledź nasze wydarzenie na Facebooku TUTAJ
Standardowe orientacyjne godziny transmisji:
Sobota - 14:30 - 16:00
Niedziela: - 12:30 - 14:00

Ile kosztuje darmowa transmisja ze szkolenia LIVE++?

Darmowa transmisja ze szkolenia LIVE++ jest za darmo. Nie musisz za nią nic płacić.

Jak się zapisać na pełną transmisję online ze szkolenia LIVE++?

Zapisy na transmisje online ze szkolenia LIVE++ odbywają się wyłącznie internetowo. Wkrótce pojawi się możliwość zapisu na darmową transmisję. Po więcej informacji śledź nasze wydarzenie na Facebooku TUTAJ

Jak mogę się zapisać na darmową transmisję online ze szkolenia LIVE++?

Zapisy na darmową transmisje online ze szkolenia LIVE++ odbywają się wyłącznie internetowo. Wkrótce pojawi się możliwość zapisu na darmową transmisję. Po więcej informacji śledź nasze wydarzenie na Facebooku TUTAJ

Czy do szkolenia LIVE++ będzie dostęp po transmisji?

Szkolenie LIVE++ możesz oglądać wyłącznie na żywo w trakcie jego trwania.
Jeżeli nie uda Ci się go obejrzeć lub Twoje połączenie internetowe/sprzęt zawiodą, możesz obejrzeć zapis VOD, który jest osobno płatny.
Zapis VOD pojawi się około 2 tygodnie po szkoleniu.

Jak mogę obejrzeć szkolenie LIVE++ po transmisji online?

Szkolenie LIVE++ możesz oglądać wyłącznie na żywo w trakcie jego trwania.
Jeżeli nie uda Ci się go obejrzeć lub Twoje połączenie internetowe/sprzęt zawiodą, możesz obejrzeć zapis VOD, który jest osobno płatny.
Zapis VOD pojawi się w sprzedaży około 2 tygodnie po szkoleniu.

Co to jest zapis szkolenia VOD?

Materiał VOD jest to - Wideo na życzenie (skrót VoD lub VOD; ang. Video on Demand – wideo na żądanie). Zezwala na oglądanie nadawanego szkolenia w wybranym przez kogoś czasie, późniejszym niż czas emisji. Nadawana na żywo audycja może być dzięki temu przesunięta w odbiorze dla pojedynczego widza i słuchacza.

Kiedy będzie możliwość obejrzenia szkolenia LIVE++ na VOD?

Zapis VOD szkolenia LIVE++ pojawi się około 2 tygodnie po szkoleniu.
Będzie dostępny do kupienia w sklepie MentalWay. Będzie go można obejrzeć na platformie WayUp.pl

Gdzie znajdę zapis szkolenia na VOD?

Zapis VOD szkolenia LIVE++ pojawi się około 2 tygodnie po szkoleniu.
Będzie dostępny do kupienia w sklepie MentalWay. Będzie go można obejrzeć na platformie WayUp.pl

Czy mogę oglądać transmisję szkolenia LIVE++ mieszkając za granicą?

Oczywiście. Szkolenie LIVE++ jest nadawane online. Możesz je oglądać bez względu na to, w jakim rejonie świata aktualnie przebywasz jeżeli masz dostęp do Internetu i posiadasz urządzenie mobilne, które spełnia wymogi techniczne do oglądania transmisji.

Płatności

Czy kupując w internetowym Sklepie MentalWay otrzymam paragon za zakupy?

Tak. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).

Jakie rodzaje płatności przyjmuje Sklep MentalWay?

Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU lub przelewem na konto bankowe sklepu.
W przypadku niektórych rodzajów asortymentu MentalWay zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę zapłacić przelewem?

Tak. Jedną z możliwych do wyboru podczas zakupów form płatności jest płatność przelewem na konto Sklepu.

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę zapłacić za pośrednictwem systemu PayU?

Tak. Jedną z możliwych do wyboru podczas zakupów form płatności jest płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę zapłacić kartą?

Nie. W internetowym Sklepie MentalWay mnie ma możliwości płatności kartą.

Czy w cenę produktów w Sklepie MentalWay są wliczone koszty przesyłki?

Nie. Ceny produktów w Sklepie MentalWay nie zawierają ceny przesyłki.

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay można zapłacić za pobraniem (przy odbiorze towaru)?

Tak. Tak. Jedną z możliwych do wyboru podczas zakupów form płatności jest płatność za pobraniem przy odbiorze towaru.

Czy za zakupy w Sklepie MentalWay mogę otrzymać fakturę VAT

Tak. Każdy kupujący może otrzymać fakturę VAT w formie elektronicznej w postaci pliku PDF jeżeli zaznaczy taką chęć wypełniając formularz zamówienia.
Wystarczy zaznaczyć pole „Chcę otrzymać fakturę VAT”, a następnie uzupełnić niezbędne dane. Faktury VAT wystawiane są na życzenie Użytkownika. W takim przypadku niezbędne jest podanie numeru NIP oraz danych do faktury zgodnie z odpowiednim formularzem.
Składając zamówienie, Użytkownik wyraża zgodę na wystawienie faktury elektronicznej oraz jej odbiór bez konieczności składania swojego podpisu. Ponadto Użytkownik akceptuje faktury otrzymywane w formie elektronicznej.

W jakim czasie od dokonania zakupu w internetowym Sklepie MentalWay należy wykonać przelew?

Odp

Sklep MentalWay

Czy muszę się zalogować do sklepu MentalWay, aby kupić bilet na szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++?

Żeby dokonać zakupu musisz się zalogować. Jako niezalogowany Użytkownik możesz tylko wyszukiwać produkty w sklepie oraz dodawać je do koszyka. Jednak, aby finalnie dokonać zakupu system poprosi Cię o zalogowanie się do sklepu MentalWay.

Jak się zarejestrować w sklepie MentalWay?

To bardzo proste! Oto co musisz zrobić:
1. Wejdź na stronę http://sklep.mentalway.pl/
2. W prawym górnym rogu nad koszykiem kliknij "Zarejestruj się".
3. Zostaniesz przekierowany do panelu rejestracji i logowania. Wybierz rubrykę po prawej stronie zatytułowaną "Utwórz konto". Wpisz swój adres e-mail i kliknij niebieski przycisk "Utwórz konto"
4. Zostaniesz przekierowany do formularza rejestracyjnego. Wypełnij go podajac imie i nazwisko, adres e-mail, hasło, którego chcesz używać oraz datę urodzenia.
5. Na adres e-mail, który podałeś otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem dokonanej restracji. Wtedy możesz zacząć zakupy.





Jak się zalogować w sklepie MentalWay?

Do zalogowania się do sklepu MentalWay potrzebujesz hasła i adresu e-mail.

Czy mogę zalogować się do sklepu MentalWay za pomoca Facebooka?

Nie. Do zalogowania się do sklepu MentalWay potrzebujesz hasła i adresu e-mail.

Nie pamiętam hasła na swoje konto w sklepie MentalWay, co mam zrobić?

Nie pamiętasz hasła? To nic. Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnowienia hasła i kliknij „wyślij hasło”.
Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Czy mogę zmienić hasło w sklepie MentalWay?

Tak. Klikając „Nie pamiętam hasła” system przeniesie Cię na kolejną stronę, na której zostaniesz poproszony podanie Twojego adresu e-mail. Po wpisaniu adresu i kliknięciu „odzyskaj hasło” zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z linkiem. Kliknięcie w link spowoduje zresetowanie starego hasła, a system poprosi Cię o wpisanie nowego.

Mam konto w sklepie MentalWay, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze. Nie pamiętasz hasła? To nic. Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. Sprawdź czy przypadkiem nie użyłeś klawisza spacji.
W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnowienia hasła i kliknij „wyślij hasło”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta.
Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam".

Czy muszę podać swój adres e-mail w sklepie MentalWay podczas zakładania konta?

Tak, podczas zakładania konta wymagane jest podanie adresu e-mail. Każde zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości e-mail przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.

Czy muszę podać swój adres e-mail w sklepie MentalWay podczas kupowania biletu?

Tak, podczas kupowania biletu konieczne jest podanie adresu e-mail. Każde zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości e-mail przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.

Czy bilet na szkolenie lub udział w studio w szkoleniu Live++ może być dostarczony poczta tradycyjną lub kurierem?

Nie, bilety dostarczane sa w formie elektronicznej.
Jeżeli masz wykupiony udział w szkoleniu to Twój bilet przyjdzie do Ciebie w formie dokumentu PDF na podany przez Ciebie adres e-mail. Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj. Bilet możesz pobrać dowolną ilość razy.
Wydrukuj swój bilet. Użyj proszę białego papieru w formacie A4. Pamiętaj o tym, aby Twój bilet był wydrukowany czytelnie.
Jeżeli masz wykupiony dostęp do szkolenia Live++ online to na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym i kodem dostępu do szkolenia.

Czy mogę zmienić adres przesyłki?

Tak. W trakcie kupowania produktu można zmienić adres przesyłki, aby jednorazowo wysłać ją na nowy podany przez Ciebie adres.

Platforma WayUp

Co to jest platforma WayUp.pl?

Serwis internetowy WayUp.pl służy do zakupu zakupu i oglądania produktów w postaci filmów VOD oraz innych plików komputerowych zawierających nagrania wideo, instrukcje ćwiczeń do samodzielnego wykonania przez Użytkownika, raporty i inne materiały tekstowe będące uzupełnieniem szkoleń w formie wideo.

Jak założyć konto na platformie WayUp.pl?

Konto na WayUp.pl jest zupełnie darmowe. Możesz na nim oglądać zapisy VOD (nagrania) szkoleń, transmisje na żywo oraz internetowe szkolenia LIVE+/LIVE++.

Pamiętaj, że konto w sklepie MentalWay i na WayUp.pl są osobnymi kontami oraz trzeba je założyć niezależnie od siebie.

Są dwa sposoby, aby je założyć i każdy zajmie Ci dosłownie kilkadziesiąt sekund!

I. Założenie konta przy użycia Facebook'a

0. Wejdź na stronę http://wayup.pl/user/signup/
1. Kliknij na niebieski przycisk "Zarejestruj się za pomocą Facebooka"
2. Jeżeli pojawi się okienko logowania Facebooka, wpisz swoje dane logowania.
3. Kliknij w przycis "Zaloguj się"
4. Następnie postępuj według instrukcji, wyrażając zgodę na połączenie Twojego konta Facebook z platformą WayUp.
To wszystko!

 

II. Tradycyjnie, poprzez e-mail

0. Wejdź na stronę: http://wayup.pl/user/signup/
1. Wypełnij wszystkie dane.
2. Wyraź odpowiednie zgody, zaznaczając swój wybór 3. Kliknij w przycisk „Utwórz nowe konto”.
To wszystko!

Czy muszę podać swój adres e-mail na platformie WayUp.pl?

Tak, podczas zakładania konta wymagane jest podanie adresu e-mail. Do każdego zakupionego dostępu wysyłany jest link aktywacyjny w wiadomości e-mail przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.

Jak się zalogować na platformę WayUp.pl?

Na platformę WayUp.pl możesz zalogować się na 2 sposoby.
1 Sposób: za pomocą adresu e-mail. Na podany adres zostanie wysłany link potwierdzający Twój e-mail, aby dokończyć rejestrację.
2 Sposób: za pomocą konta Facebook. System poprosi o numer telefonu lub e-mail używany podczas logowania na koncie Facebook oraz o hasło. Jeżeli nie jesteś zalogowany w bieżącym momencie na swoim koncie Facebook lub zaznaczyłeś opcję „nie wylogowuj mnie”. Logowanie za pomocą konta Facebook pozwoli na dużo łatwiejszy kontakt i nawiązywanie relacji z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki temu będziesz mógł odnajdywać osoby, z którymi rozmawiałeś na czacie na portalu społecznościowym facebook i bezpośrednio z nimi rozmawiać.

Czy mogę zalogować się na platformę WayUp.pl za pomoca Facebooka?

Tak. System poprosi o numer telefonu lub e-mail używany podczas logowania na koncie Facebook oraz o hasło. Jeżeli nie jesteś zalogowany w bieżącym momencie na swoim koncie Facebook lub zaznaczyłeś opcję „nie wylogowuj mnie”. Logowanie za pomocą konta Facebook pozwoli na dużo łatwiejszy kontakt i nawiązywanie relacji z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki temu będziesz mógł odnajdywać osoby, z którymi rozmawiałeś na czacie na portalu społecznościowym facebook i bezpośrednio z nimi rozmawiać.

Nie pamiętam hasła na swoje konto na WayUp.pl, co mam zrobić?

Nie pamiętasz hasła? To nic.
Jeżeli logowałeś się za pomocą adresu e-mail:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnowienia hasła i kliknij „wyślij hasło”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. (Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam").
Jeżeli logowałeś się za pomoca konta Facebook:
Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnalezienia swojego konta i kliknij „szukaj”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. (Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam").

Mam konto na platformie WayUp.pl, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?

Do zalogowania się na platformę WayUp potrzebujesz hasła i adresu e-mail. Sprawdź czy nie pomyliłeś liter bądź znaków oraz czy nie masz wciśniętego przyciska Caps Lock na klawiaturze. Nie pamiętasz hasła? To nic. Wystarczy, że wybierzesz „Nie pamiętasz hasła?”. W wyświetlonym okienku wpisz ponownie swój adres e-mail w celu odnowienia hasła i kliknij „wyślij hasło”. Otrzymasz e-mail zawierający link umożliwiający zdefiniowanie nowego hasła i odzyskanie dostępu do konta. (Jeśli nasza wiadomość e-mail nie jest widoczna w Twojej poczcie elektronicznej, to zalecamy sprawdzenie, czy omyłkowo nie trafiła do folderu "spam").

Założyłem konto na WayUp, jednak wciąż nie dostałem linku aktywacyjnego. Co robić?

Jeżeli nie możesz znaleźć emaila z potwierdzeniem:
- sprawdź folder WSZYSTKIE (najskuteczniejsze)
- sprawdź folder SPAM
- sprawdź folder OFERTY
- sprawdź folder SPOŁECZNOŚCI
- jżeli tam go nie znajdziesz, wyszukaj nazwy "MentalWay" lub „WayUp.pl” lub na swojej poczcie.
- dodaj adresy kontakt@mentalway.pl oraz kontakt@wayup.pl do listy kontaktów.

Przed Eventem - co warto wiedzieć?

Dlaczego muszę potwierdzić swój udział w szkoleniu?

Ponieważ dopiero po potwierdzeniu swojego udziału w szkoleniu będziesz mógł pobrać swój bilet. Ponadto organizując szkolenie musimy wiedzieć wcześniej ile osób przyjedzie, aby odpowiednio je przygotować.

W jaki sposób mogę potwierdzić swój udział lub nieobecność na szkoleniu?

Jeżeli masz wykupiony udział w szkoleniu to przyjdzie do Ciebie mail od MentalWay o tytule: „[BILET] na szkolenie … Potwierdź swój udział w szkoleniu". W otrzymanej od nas wiadomości znajduje się link, dzięki któremu potwierdzisz swój udział lub nieobecność i pobierzesz bilet na szkolenie. Po odebraniu maila podążaj za instrukcją:

1. Kliknij w poniższy link i potwierdź swój udział w szkoleniu, klikając w zielony guzik,
a następnie pobierz swój bilet:
http://potwierdz-udzial.mentalway.pl/ticket/ii/$email$/
Jeżeli nie będzie Cię na szkoleniu kliknij w czerwnony guzik. Następne punkty dotyczą osób, które potwierdzają swój udział.

2. Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj.

3. Bilet możesz pobrać dowolną ilość razy.

4. Wydrukuj swój bilet. Użyj proszę białego papieru w formacie A4. Pamiętaj o tym, aby Twój bilet był wydrukowany czytelnie.

5. Po wydrukowaniu zachowaj swój bilet i okaż obsłudze eventu podczas rejestracji wraz z dowodem tożsamości ze zdjęciem. Pamiętaj o czytelnym podpisie na bilecie.
Cała treść na bilecie musi być czytelna. Jeżeli pobrany bilet ma nieczytelną treść, zgłoś nam to przed szkoleniem.

UWAGA: Opłata za niezabranie swojego biletu wynosi 25 PLN. Tę kwotę należy uiścić podczas procesu rejestracji.

Nie chcemy zarabiać na Tobie, lecz kilkaset osób spośród, których połowa nie ma biletu, to godzina dłużej stania w kolejce dla Ciebie i Twoich przyjaciół.

Prosimy więc o WYDRUKOWANIE biletu i zabranie go ze sobą. Ułatwi to wszystkim pracę i skróci Twój czas stania w kolejce.

WAŻNE: Jeżeli jesteś osobą niepełnoletnią, oprócz biletu musisz pokazać obsłudze zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w szkoleniu. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz.

Jak dostanę swój bilet na Event?

Jeżeli masz wykupiony udział w szkoleniu to przyjdzie do Ciebie mail od MentalWay o tytule: „[BILET] na szkolenie … Potwierdź swój udział w szkoleniu". W otrzymanej od nas wiadomości znajduje się link, dzięki któremu pobierzesz swój bilet oraz potwierdzisz swój udział w szkoleniu. Po odebraniu maila podążaj za instrukcją:

1. Kliknij w poniższy link i potwierdź swój udział w szkoleniu, klikając w zielony guzik,
a następnie pobierz swój bilet:
http://potwierdz-udzial.mentalway.pl/ticket/ii/$email$/
Jeżeli nie będzie Cię na szkoleniu kliknij w czerwnony guzik. Następne punkty dotyczą osób, które potwierdzają swój udział.

2. Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj.

3. Bilet możesz pobrać dowolną ilość razy.

4. Wydrukuj swój bilet. Użyj proszę białego papieru w formacie A4. Pamiętaj o tym, aby Twój bilet był wydrukowany czytelnie.

5. Po wydrukowaniu zachowaj swój bilet i okaż obsłudze eventu podczas rejestracji wraz z dowodem tożsamości ze zdjęciem. Pamiętaj o czytelnym podpisie na bilecie.
Cała treść na bilecie musi być czytelna. Jeżeli pobrany bilet ma nieczytelną treść, zgłoś nam to przed szkoleniem.

UWAGA: Opłata za niezabranie swojego biletu wynosi 25 PLN. Tę kwotę należy uiścić podczas procesu rejestracji.

Nie chcemy zarabiać na Tobie, lecz kilkaset osób spośród, których połowa nie ma biletu, to godzina dłużej stania w kolejce dla Ciebie i Twoich przyjaciół.

Prosimy więc o WYDRUKOWANIE biletu i zabranie go ze sobą. Ułatwi to wszystkim pracę i skróci Twój czas stania w kolejce.

WAŻNE: Jeżeli jesteś osobą niepełnoletnią, oprócz biletu musisz pokazać obsłudze zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w szkoleniu. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz.

Gdzie i jak mogę pobrać swój bilet na szkolenie?

Jeżeli masz wykupiony udział w szkoleniu to przyjdzie do Ciebie mail od MentalWay o tytule: „[BILET] na szkolenie … Potwierdź swój udział w szkoleniu". W otrzymanej od nas wiadomości znajduje się link do pobrania biletu, dzięki któremu również potwierdzisz swój udział w szkoleniu. Po odebraniu maila podążaj za instrukcją:

1. Kliknij w poniższy link i potwierdź swój udział w szkoleniu, klikając w zielony guzik,
a następnie pobierz swój bilet:
http://potwierdz-udzial.mentalway.pl/ticket/ii/$email$/
Jeżeli nie będzie Cię na szkoleniu kliknij w czerwnony guzik. Następne punkty dotyczą osób, które potwierdzają swój udział.

2. Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj.

3. Bilet możesz pobrać dowolną ilość razy.

4. Wydrukuj swój bilet. Użyj proszę białego papieru w formacie A4. Pamiętaj o tym, aby Twój bilet był wydrukowany czytelnie.

5. Po wydrukowaniu zachowaj swój bilet i okaż obsłudze eventu podczas rejestracji wraz z dowodem tożsamości ze zdjęciem. Pamiętaj o czytelnym podpisie na bilecie.
Cała treść na bilecie musi być czytelna. Jeżeli pobrany bilet ma nieczytelną treść, zgłoś nam to przed szkoleniem.

UWAGA: Opłata za niezabranie swojego biletu wynosi 25 PLN. Tę kwotę należy uiścić podczas procesu rejestracji.

Nie chcemy zarabiać na Tobie, lecz kilkaset osób spośród, których połowa nie ma biletu, to godzina dłużej stania w kolejce dla Ciebie i Twoich przyjaciół.

Prosimy więc o WYDRUKOWANIE biletu i zabranie go ze sobą. Ułatwi to wszystkim pracę i skróci Twój czas stania w kolejce.

WAŻNE: Jeżeli jesteś osobą niepełnoletnią, oprócz biletu musisz pokazać obsłudze zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w szkoleniu. Kliknij tutaj, aby pobrać formularz.

W jakim programie mogę otworzyć bilet na szkolenie?

Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj.

Co mam zrobić z biletem na Event?

Jeżeli masz wykupiony udział w szkoleniu to Twój bilet przyjdzie do Ciebie w formie dokumentu PDF na podany przez Ciebie adres e-mail. Do otworzenia pliku z biletem będziesz potrzebować programu Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, pobierz go tutaj.
Otwórz maila od MentalWay o tytule: „[BILET] na szkolenie … Potwierdź swój udział w szkoleniu". Dopiero wtedy będziesz mógł pobrać swój bilet.
Bilet możesz pobrać dowolną ilość razy. Wydrukuj swój bilet i potwierdź swój udział w szkoleniu. Użyj proszę białego papieru w formacie A4. Pamiętaj o tym, aby Twój bilet był wydrukowany czytelnie.
Musisz również czytelnie podpisać bilet z dwóch stron.

Co oznaczają różne rodzaje biletów: GENERAL, PREMIUM, VIP, PLATINUM i DIAMOND?

Rodzaje biletów wiążą się z zajęciem miejsca w różnych strefach sali. Im droższy bilet tym bliżej możesz usiąść i skorzystać z większej ilości przywilejów, jak np. catering, możliwość rozmowy z Michałem podczas przerwy, zapisy VOD wliczone w cenę biletu, czasem dodatkowe gadżety.
Miejsca na Sali są podzielone na sektory, które odpowiadają cenie, w której kupujesz bilet na szkolenie. Im droższy bilet tym bardziej uprzywilejowane miejsce. Najczęściej osoby ze statusem Diamond siedzą w pierwszym rzędzie. Platinum w drugim. Następnie jest strefa VIP.
Osoby z kategorii Diamond, Platinum oraz VIP siedzą najbliżej sceny i mają największą możliwość maksymalnego wchłonięcia wiedzy ze szkolenia i bezpośredniej rozmowy z Michałem.
Kategoria Premium i General jest dużo tańsza, dla osób, które dopiero zaczynają szkolenia z Michałem i chcą sprawdzić czy te szkolenia są dla nich.
Kategorie biletów od najbliższej sceny i najdroższej:
- Diamond
- Platinum
- Vip
- Premium
- General
W zależności od kupionego typu biletu Obsługa MentalWay pokieruje Cię na miejsce, które możesz zająć.
Na każde szkolenie przygotowane są możliwości zakupu biletów wyższej kategorii oraz ulepszenia już posiadanych.

Co dają ulepszenia biletów?

Rodzaje biletów wiążą się z zajęciem miejsca w różnych strefach sali. Im droższy bilet tym bliżej możesz usiąść i skorzystać z większej ilości przywilejów, jak np. catering, możliwość rozmowy z Michałem podczas przerwy, zapisy VOD wliczone w cenę biletu, czasem dodatkowe gadżety. Jeżeli masz już kupiony bilet istnieje możliwość dopłaty aby zmienić kategorię biletu.
Miejsca na Sali są podzielone na sektory, które odpowiadają cenie, w której kupujesz bilet na szkolenie. Im droższy bilet tym bardziej uprzywilejowane miejsce. Najczęściej osoby ze statusem Diamond siedzą w pierwszym rzędzie. Platinum w drugim. Następnie jest strefa VIP.
Osoby z kategorii Diamond, Platinum oraz VIP siedzą najbliżej sceny i mają największą możliwość maksymalnego wchłonięcia wiedzy ze szkolenia i bezpośredniej rozmowy z Michałem.
Kategoria Premium i General jest dużo tańsza, dla osób, które dopiero zaczynają szkolenia z Michałem i chcą sprawdzić czy te szkolenia są dla nich.
Kategorie biletów od najbliższej sceny i najdroższej:
- Diamond
- Platinum
- Vip
- Premium
- General
W zależności od kupionego typu biletu Obsługa MentalWay pokieruje Cię na miejsce, które możesz zająć.
Na każde szkolenie przygotowane są możliwości zakupu biletów wyższej kategorii oraz ulepszenia już posiadanych.

Co to jest Oświadczenie MentalWay?

Jest to oświadczenie konieczne do podpisania, aby wziąć udział w szkoleniu. Potrzebujemy je ponieważ Michał Wawrzyniak i MentalWay zastrzegają sobie prawo do produkcji filmów wideo, fotografii, nagrań audio i/lub innych publikacji w jakiejkolwiek formie, materiałów związanych ze szkoleniem, które mogą zawierać wizerunek danego Uczestnika, w tym imię i głos, jak również utrwalania przebiegu szkolenia.
Podpisując oświadczenie Uczestnik wyraża zgodę na użycie w związku z tym jego imienia, wizerunku i głosu na wszystkich polach eksploatacji bez dodatkowego wynagrodzenia i oświadcza, że nie będzie miał/miała jakichkolwiek roszczeń z tym związanych do wskazanych osób/firm. Zgoda powyższa nie może zostać cofnięta w trakcie lub po szkoleniu. Wszystkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych należą do firmy MentalWay, a wyłącznie prawo do korzystania z nich (a w szczególności prawo do rozpowszechniania na dowolnych rodzajach nośników, umieszczania w Internecie, kopiowania itd.) posiada firma MentalWay.

Dlaczego mam podpisać oświadczenie na bilecie?

Jest to oświadczenie konieczne do podpisania, aby wziąć udział w szkoleniu. Potrzebujemy je ponieważ Michał Wawrzyniak i MentalWay zastrzegają sobie prawo do produkcji filmów wideo, fotografii, nagrań audio i/lub innych publikacji w jakiejkolwiek formie, materiałów związanych ze szkoleniem, które mogą zawierać wizerunek danego Uczestnika, w tym imię i głos, jak również utrwalania przebiegu szkolenia.
Podpisując oświadczenie Uczestnik wyraża zgodę na użycie w związku z tym jego imienia, wizerunku i głosu na wszystkich polach eksploatacji bez dodatkowego wynagrodzenia i oświadcza, że nie będzie miał/miała jakichkolwiek roszczeń z tym związanych do wskazanych osób/firm. Zgoda powyższa nie może zostać cofnięta w trakcie lub po szkoleniu. Wszystkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych należą do firmy MentalWay, a wyłącznie prawo do korzystania z nich (a w szczególności prawo do rozpowszechniania na dowolnych rodzajach nośników, umieszczania w Internecie, kopiowania itd.) posiada firma MentalWay.

Jeśli nie zgadzam się z treścią oświadczenia na bilecie mogę wziąć udział w szkoleniu?

Nie zgadzając się i nie podpisujac oścwiadczenia nie możeszwziąć udziału w szkoleniu. Jest to oświadczenie konieczne do podpisania, aby wziąć udział w szkoleniu. Potrzebujemy je ponieważ Michał Wawrzyniak i MentalWay zastrzegają sobie prawo do produkcji filmów wideo, fotografii, nagrań audio i/lub innych publikacji w jakiejkolwiek formie, materiałów związanych ze szkoleniem, które mogą zawierać wizerunek danego Uczestnika, w tym imię i głos, jak również utrwalania przebiegu szkolenia.
Podpisując oświadczenie Uczestnik wyraża zgodę na użycie w związku z tym jego imienia, wizerunku i głosu na wszystkich polach eksploatacji bez dodatkowego wynagrodzenia i oświadcza, że nie będzie miał/miała jakichkolwiek roszczeń z tym związanych do wskazanych osób/firm. Zgoda powyższa nie może zostać cofnięta w trakcie lub po szkoleniu. Wszystkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych należą do firmy MentalWay, a wyłącznie prawo do korzystania z nich (a w szczególności prawo do rozpowszechniania na dowolnych rodzajach nośników, umieszczania w Internecie, kopiowania itd.) posiada firma MentalWay.

Co muszę zabrać ze sobą na szkolenie?

Do rejestracji potrzebujesz wydrukowany i podpisany bilet oraz dokument ze zdjęciem.
Podczas rejestracji dostaniesz identyfikator imienny na smyczy oraz kolorową opaskę na rękę. Identyfikator oraz opaskę musisz nosić przez cały okres trwania szkolenia. Obsługa szkolenia nie wpuści na salę osób bez opaski na ręku oraz identyfikatora na szyi.
Na szkoleniu przyda Ci się zeszyt, w którym będziesz zapisywać swoje wnioski i ćwiczenia oraz długopis. Warto zabrać ze sobą coś do picia (najlepiej butelkę wody) oraz przekąskę, aby skonsumować coś w czasie krótkiej przerwy.

Czy osoby niepełnoletnie mogą brać udział w szkoleniu?

Jak najbardziej! Jedyne o co muszą zadbać, to wraz z biletem okazać obsłudze szkolenia zgodę rodzica na udział dziecka w szkoleniu. Formularz zgody rodzica możesz pobrać tutaj: ZGODA RODZICA NA UDZIAŁ DZIECKA W SZKOLENIU.

Czy mając problemy z poruszaniem się lub niepełnosprawność mogę wziąć udział w szkoleniu?

Oczywiście, że tak. Jeżeli jesteś osobą niepełnosprawną lub miałeś/aś jakiś wypadek, powodujący problemy z poruszaniem się (np. poruszasz się o kulach), to daj nam o tym znać. Postaramy zapewnić Ci bardziej komfortowe i bezpieczne dla Twojego stanu warunki. Zrób to najpóźniej do czwartku poprzedzającego szkolenie, abyśmy mieli szansę przygotować Ci miejsce.
Napisz do Moniki Szustak na adres: monika.szustak@mentalway.pl

Czy będąc w ciąży mogę wziąć udział w szkoleniu?

Oczywiscie, że tak. Dobrze wiemy (dzięki zaprzyjaźnionym mamom), że kobiety w tym błogosławionym stanie potrzebują więcej komfortu i spokoju dla siebie. Dlatego dla każdej z kobiet w ciąży oraz jednej osoby towarzyszącej, z którą przyjeżdżają, przygotowaliśmy specjalne warunki. Aby skorzystać ze swoich przywilejów daj nam o tym znać! Zrób to najpóźniej do czwartku poprzedzającego szkolenie, abyśmy mieli szansę przygotować Ci miejsce.
Napisz do Moniki Szustak na adres: monika.szustak@mentalway.pl

Czy są jakieś przeciwwskazania do udziału w szkoleniu?

Jeżeli jesteś w trakcie psychoterapii lub leczenia, przed podpisaniem oświadczenia i decyzją o uczestniczeniu w szkoleniu, skonsultuj się ze swoim lekarzem lub psychoterapeutą.

Nie będzie mnie na szkoleniu. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Tak, możesz otrzymać zwrot zgodnie z poniższymi zasadami:

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.
W przypadku zakupu biletu na szkolenie Klient ma prawo do przepisania biletu na szkolenie na inną osobę, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przepisania biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę po upływie 14 dni do szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 100 PLN.
- w przypadku chęci przepisania biletu na inną osobę w dniu szkolenia – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 150 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę zakupionego na szkolenia Mentalny Samuraj, Geniusz Neuro Marketing, Genotyp Eksperta – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia każdorazowo opłaty manipulacyjnej 500 PLN niezależnie od terminu zgłoszenia prośby.

Czy mogę przebukować swój bilet na kolejną edycję szkolenia?

Tak, możesz przebukować swó bilet na kolejną edycję szkolenia zgodnie z poniższymi zasadami:

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.
W przypadku zakupu biletu na szkolenie Klient ma prawo do przepisania biletu na szkolenie na inną osobę, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przepisania biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę po upływie 14 dni do szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 100 PLN.
- w przypadku chęci przepisania biletu na inną osobę w dniu szkolenia – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 150 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę zakupionego na szkolenia Mentalny Samuraj, Geniusz Neuro Marketing, Genotyp Eksperta – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia każdorazowo opłaty manipulacyjnej 500 PLN niezależnie od terminu zgłoszenia prośby.

Czy mogę przepisać swój bilet na kogoś innego?

Tak, możesz przepisać swó bilet na kogoś innego zgodnie z poniższymi zasadami:

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.
W przypadku zakupu biletu na szkolenie Klient ma prawo do przepisania biletu na szkolenie na inną osobę, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przepisania biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę po upływie 14 dni do szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 100 PLN.
- w przypadku chęci przepisania biletu na inną osobę w dniu szkolenia – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 150 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę zakupionego na szkolenia Mentalny Samuraj, Geniusz Neuro Marketing, Genotyp Eksperta – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia każdorazowo opłaty manipulacyjnej 500 PLN niezależnie od terminu zgłoszenia prośby.

Jak mogę przepisać swój bilet na kogoś innego?

Napisz do nas lub zadzwoń. Zapoznaj się z poniższymi zasadami wymiany i zwrotu:

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.
W przypadku zakupu biletu na szkolenie Klient ma prawo do przepisania biletu na szkolenie na inną osobę, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przepisania biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę po upływie 14 dni do szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 100 PLN.
- w przypadku chęci przepisania biletu na inną osobę w dniu szkolenia – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 150 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę zakupionego na szkolenie Urban Samuraj, Geniusz Neuro Marketing, Genotyp Eksperta – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia każdorazowo opłaty manipulacyjnej 500 PLN niezależnie od terminu zgłoszenia prośby.

Czy może nastąpić zmiana terminu szkolenia?

MentalWay zgodnie z regulaminem zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub anulowania go.
Uczestnik szkolenia zostanie o tym odpowiednio wcześnie poinformowany.

Rejestracja przed Eventem

Na czym polega rejestracja przed eventem?

Rejestracja uczestników szkolenia ma miejsce pierwszego dnia szkolenia, najcześciej w sobotę. Rozpoczyna się 2 godziny przed Eventem. Radzimy przyjechać jak najwcześniej, żeby nie stać w kolejce i nie spóźnić się na szkolenie.
W zależności od ilości uczestników rejestracja podzielona jest na jedno bądź więcej stanowisk. Podział jest ustalony według kategorii biletów (Diamond, Platinum, VIP, Premium, General) oraz w dalszej kolejności według pierwszych liter nazwisk uczestników.
Rejestracja polega na podaniu podpisanego biletu oraz okazaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość obsłudze szkolenia. Osoba rejestrująca się otrzymuje imienny identyfikator ze smyczą na cały okres szkolenia oraz zapiętą przez obsługę opaskę rejestracyjną na rękę.
Podczas wchodzenia na salę niezbędne jest zawieszenie identyfikatora na szyi w widocznym miejscu oraz okazanie opaski rejestracyjnej obsłudze szkolenia.

Czego potrzebuję, aby zarejestrować się na szkolenie?

Do rejestracji potrzebujesz mieć wydrukowany i podpisany imienny bilet na szkolenie oraz dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość.

Jaki jest cel noszenia opaski?

Opaska jest dla obsługi szkolenia informacją, że uczestniczysz w szkoleniu. Po okazaniu jej wchodzisz na salę szkoleniową. Opaska informuje także, jaki jest rodzaj Twojego biletu. Opaskę trzeba nosić przez cały czas trwania szkolenia i pod żadnym pozorem nie zdejmować. Opaska jest naprawdę mocna i wodoodporna, więc bez najmniejszego problemu można spędzić w niej kilka dni.

Dlaczego opaski mają różne kolory?

Kolory opasek odpowiadają sektorom na sali zgodnym z kategorią biletów. Im droższy bilet, tym bardziej uprzywilejowane miejsce. Osoby ze statusem Diamond siedzą w pierwszym rzędzie. Platinum w drugim. Następnie jest strefa VIP, Premium i General. Oprócz tego przygotowujemy sektor dla przyszłych mam i ich osób towarzyszących.
Kolor opaski informuje, z której kategorii bilet posiada Uczestnik szkolenia, w jakim sektorze powinien usiąść oraz w jakiej kolejności wchodzi na salę.

Czy opaska jest dla mnie bezpieczna?

Opaski rejestracyjne na rękę Tyvek są zrobione z pewnego i lekkiego materiału Tyvek odpornego na wodę i wilgoć. Wygodnie dostosują się do każdej dłoni. Są wyposażone samoprzylepnym paskiem kleju uniemożliwiającym zdjęcie opaski bez jej zniszczenia i chroniącym przed przekazaniem opaski drugiej osobie.
Tyvek są to najczęściej używane bransoletki identyfikacyjne na rynku.
Opaski są całkowicie wodoodporne i bardzo mocne. Można się z nią kąpać bez obaw, że się zniszczy. Nie powodują uczuleń.
Za zgubienie lub zniszczenie opaski uczestnik będzie musiał ponieść dodatkowe koszty w wysokości 30PLN. Są one związane z koniecznością ponownej rejestracji oraz wydaniem opaski zastępczej.

Co się stanie jeśli zgubie lub zniszczę opaskę?

Za zgubienie lub zniszczenie opaski uczestnik będzie musiał ponieść dodatkowe koszty w wysokości 30PLN. Są one związane z koniecznością ponownej rejestracji oraz wydaniem opaski zastępczej.

Jaki jest cel noszenia identyfikatora?

Identyfikator jest jednym z dwóch wyznaczników, iż jesteś pełnoprawnym uczestnikiem szkolenia. Jeżeli obsługa MentalWay na sali szkoleniowej zauważy jego brak ma prawo zażądać natychmiastowego okazania identyfikatora i zawieszenia go na szyji. W przypadku jego braku ma prawo wyprosić danego uczestnika z sali szkoleniowej.
Identyfikator jest to plakietka imienna zawieszona na smyczy.
Zawiera informacje: Nazwa Szkolenia, Imię i Nazwisko uczestnika.
Jeżeli zrobiłeś testy to również: profil Dynamiki Bogactwa i poziom Spektrum.

Co się stanie jeśli zgubię lub zniszczę identyfikator?

Za zgubienie lub zniszczenie identyfikatora uczestnik będzie musiał ponieść dodatkowe koszty w wysokości 50PLN. Są one związane z koniecznością ponownej rejestracji oraz wydaniem zastępczego identyfikatora.

Czy na szkolenie trzeba zabrać dokument potwierdzający tożsamość?

Tak. Podczas rejestracji poprosimy Cię o dokument potwierdzający Twoją tożsamość, aby mieć pewność, że ktoś inny nie skorzysta z Twojego biletu. Jednak nie musi to być dowód osobisty, wystarczy dowolny dokument z Twoim zdjęciem.

Dlaczego przy rejestracji muszę pokazać dokument ze zdjęciem?

Ponieważ, dla Twojego dobra, nie chcemy, aby ktoś inny wszedł na szkolenie posługując się Twoim biletem.

Kiedy muszę się zarejestrować na szkolenie?

Rejestracja uczestników odbywa się zawsze w pierwszy dzień szkolenia (zwykle jest to sobota). Zaczyna się około 10.00 i trwa do ok. 11:45.
Obsługa szkolenia nie wpuści na salę szkoleniową osoby, która nie posiada zawieszonego na szyi identyfikatora oraz opaski na ręce w widocznym miejscu.

Czy drugiego dnia Eventu muszę się znowu rejestrować?

Rejestracja uczestników szkolenia odbywa się tylko raz. Po przerwach oraz następnego dnia nie musisz się już rejestrować. Po każdej przerwie i kolejnego dnia musisz mieć przy sobie identyfikator oraz opaskę.
Obsługa szkolenia nie wpuści na salę szkoleniową osoby, która nie posiada zawieszonego na szyi identyfikatora oraz opaski na ręce w widocznym miejscu.

Co jeśli nie wezmę ze sobą biletu?

Jeśli nie masz ze sobą wydrukowanego biletu a chcesz wziąć udział w szkoleniu musisz uiścić opłatę za niezabranie swojego biletu. Wynosi ona 25 PLN. Tę kwotę należy uiścić podczas procesu rejestracji - przy stanowisku "REJESTRACJA BEZ BILETU".

Nie chcemy zarabiać na Tobie, lecz kilkaset osób, spośród których połowa nie ma biletu, to godzina dłużej stania w kolejce dla Ciebie i Twoich przyjaciół.

Prosimy więc o WYDRUKOWANIE biletu i zabranie go ze sobą. Ułatwi to wszystkim pracę i skróci Twój czas stania w kolejce.

Co jeśli się spóźnię na szkolenie?

Zgłoś się do obsługi, abyśmy mogli sprawdzić Twój bilet i Cię zarejestrować. Jeśli będzie taka możliwość wejdziesz na salę. Jeżeli spóźnisz się na szkolenie musisz zająć konkretne miejsce wskazane przez Obsługę MentalWay, aby nie przeszkadzać innym uczestnikom szkolenia i/lub prowadzącemu.
Nie możemy Ci jednak zagwarantować, że zostaniesz wpuszczony podczas trwania modułu. Możliwe, że będziesz musiał poczekać do najbliższej przerwy.

Kiedy obsługa szkolenia może mnie NIE wpuścić na salę szkoleniową?

Jeżeli nie będziesz miał w widocznym miejscu na szyi zawieszonego identyfikatora oraz opaski na ręce obsługa szkolenia nie wpuści Cię na salę szkoleniową.
Jeśeli obsługa stwierdzi, iż ktoś jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających, bądż będzie się zachowywał agresywnie wobec obsługi, klientów lub prowadzącego również nie zostanie wpuszczony na salę szkoleniową.
Na salę nie zostaną także wpuszczone osoby z jedzeniem bądź napojami w szklanych lub łatwo wylewających się pojemnikach np. otwarta puszka, kubeczki itp.
Na salę szkoleniową można wnieść ze sobą zakręcane plastikowe butelki z napojem.

Podczas Eventu

Czy miejsca na sali są numerowane? Czy mogę usiąść gdzie chcę?

Miejsca na Sali nie są numeerowane, ale są podzielone na sektory w zależności od kupionego typu biletu. Michał sugeruje, by zmieniać miejsca w obrębie swojego sektora po każdej przerwie. Jeśli nie będziesz wiedział gdzie masz usiąść Obsługa MentalWay pokieruje Cię na miejsce, które możesz zająć.
Jeżeli spóźnisz się na szkolenie musisz zająć konkretne miejsce wskazane przez Obsługę MentalWay, aby nie przeszkadzać innym uczestnikom szkolenia i/lub prowadzącemu.

Dlaczego są sektory na sali?

Miejsca na Sali są podzielone na sektory, które odpowiadają cenie, w której kupujesz bilet na szkolenie. Im droższy bilet tym bardziej uprzywilejowane miejsce. Najczęściej osoby ze statusem Diamond siedzą w pierwszym rzędzie. Platinum w drugim. Prosimy siadaj w wyznaczonych miejscach, ponieważ obsługa będzie musiała poprosić Cię o jego zmianę.
Następnie jest strefa VIP.
Osoby z kategorii Diamond, Platinum oraz VIP siedzą najbliżej sceny i mają największą możliwość maksymalnego wchłonięcia wiedzy ze szkolenia i bezpośredniej rozmowy z Michałem.
Kategoria Premium i General jest dużo tańsza, dla osób, które dopiero zaczynają szkolenia z Michałem i chcą sprawdzić czy te szkolenia są dla nich.
Sektor Baby Pass to wyznaczone miejsce dla Pań w ciąży i ich osób towarzyszących.
Kategorie biletów od najbliższej sceny i najdroższej:
- Diamond
- Platinum
- Vip
- Premium
- General
W zależności od kupionego typu biletu Obsługa MentalWay pokieruje Cię na miejsce, które możesz zająć.
Na każde szkolenie przygotowane są możliwości zakupu biletów wyższej kategorii oraz ulepszenia już posiadanych.

Kiedy Obsługa Szkolenia może wyprosić kogoś z Sali szkoleniowej?

Możesz zostac wyproszony z sali szkoleniowej w następujących przypadkach:
- Jeżeli nie będziesz stosować się do zasad obowiązujących w czasie szkolenia, a Twoje zachowanie będzie agresywne lub niezgodne z normami społecznymi.
- Jeżeli nie będziesz mieć zawieszonego na szyi w widocznym miejscu identyfikatora (tzn. nie pod swetrem, szalikiem czy koszulką).
- Jeżeli nie będziesz mieć założonej na ręce opaski.
- Jeżeli będziesz rejestrować treści szkolenia audio lub video bez uzyskania wcześniejszej zgody lub akredytacji.
- Jeżeli będziesz zakłócał, zagłuszał szkolenie bądź przeszkadzał innym uczestnikom i/lub Michałowi (np. głośne rozmowy przez telefon, słuchanie muzyki, chodzenie po Sali, kłócenie się z obsługą szkolenia)
- Jeżeli obsługa MentalWay stwierdzi, że jesteś pod wpływem używek lub korzystasz z nich podczas szkolenia.

Jakie zasady obowiązują podczas szkolenia?

1. Na salę szkoleniową obsługa MentalWay wpuszcza wyłącznie osoby z założoną na rękę opaską rejestracyjną. W przypadku jej braku, Uczestnik zostanie poproszony o zakupienie nowej w sklepie MentalWay

2. W przypadku niestosowania się do obowiązujących w czasie szkolenia zasad, agresywnego lub niezgodnego z normami społecznymi zachowania, utrudnienia pracy teamowii MentalWay, Trenerowi prowadzącemu lub osobom współuczestniczącym w szkoleniu, obsługa MentalWay może wyprosić uczestnika ze szkolenia, bez zwrotu poniesionych kosztów.

3. W przypadku rejestrowania treści szkolenia audio lub video bez uzyskania wcześniejszej zgody lub akredytacji, obsługa MentalWay może poprosić Uczestnika o niezwłoczne usunięcie nagranego materiału oraz wyprosić ze szkolenia bez zwrotu poniesionych kosztów.

4. Obowiązuje pełen zakaz wnoszenia gorących napojów, jak również napojów w szklanych butelkach na salę szkoleniową.

5. Obwiązuje pełen zakaz uczestniczenia w szkoleniu pod wpływem alkoholu, narkotyków czy innych substancji odurzających. W przypadku gdy obsługa MentalWay zauwazy, iż Uczestnik jest pod wpływem któregoś z powyższych, Uczestnik zostanie wyproszony ze szkolenia bez zwrotu poniesionych kosztów.

6. Uczestnikami szkolenia mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie lub osoby, które podczas rejestracji okażą wydrukowane, wypełnione i podpisane pzez opiekuna prawnego oświadczenie o uczestnictwie odoby niepełnoletniej
Formularz zgody rodzica możesz pobrać tutaj: ZGODA RODZICA NA UDZIAŁ DZIECKA W SZKOLENIU.

7. Uczestnikami szkolenia mogą być wyłącznie osoby, któe podczas rejestracji okażą ważny dokument ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, lgitymacja wraz z oświadczeniem o uczestnictwie w przypadku osób niepełnoletnich)

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenia MentalWay zazwyczaj mają taki sam harmonogram. W sobotę szkolenie zaczyna się o godzinie 12:00 i trwa do około godziny 20:00. W tym czasie jest jedna 90 minutowa przerwa obiadowa, podczas której możesz wyskoczyć na obiad z nowopoznanymi osobami, i jedna lub dwie krótkie 30 minutowe przerwy. W cenie szkolenia nie ma zagwarantowanych posiłków.
W niedzielę szkolenie zaczyna i kończy się wcześniej, aby uczestnicy mogli spokojnie wrócić do domu. Zaczyna się o 10:00 i kończy ok. godziny 17:00. W tym czasie jest jedna 90 minutowa przerwa obiadowa i jedna lub dwie krótkie 30 minutowe przerwy.

Jaki jest harmonogram szkolenia?

Szkolenia MentalWay zazwyczaj mają taki sam harmonogram. Jest on następujący:
Sobota – dzień 1
10:00 – 11:45 – Obowiązkowa rejestracja uczestników
12:00 – 20:00 – Szkolenie Dzień I
Ok. godziny 16:00 – przerwa obiadowa
Niedziela – dzień 2
10: - 17:00 – Szkolenie Dzień II
Ok. godziny 14:00 - przerwa obiadowa

Ile trwają i kiedy są przerwy?

W ciągu dnia zazwyczaj jest jedna długa, 90 minutowa przerwa obiadowa i jedna lub dwie krótkie, 30 minutowe przerwy.

Czy zdążę zjeść obiad w czasie przerwy?

Przerwa obiadowa trwa około 90 minut. Dla osoby, która nie zna Kalisza jest to stosunkowo mało czasu. Zabierz się ze znajomymi i sprawdź wcześniej jakie są opcje obiadu. Jeżeli zależy Ci na wróceniu punktualnie na szkolenie to radzimy wybrać szybki posiłek, tzw. „Fast food” zamiast obiadu w ekskluzywnej restauracji ze względu na mocno ograniczony czas. Dobrym rozwiązaniem jest również przywiezienie własnego prowiantu ze sobą i nie opuszczanie budynku szkoleniowego w trakcie tej przerwy. W sobotę przerwa obiadowa jest zazwyczaj około 16:00, a w niedzielę około 14:00. W trakcie krótkich 30 minutowych przerw nie ma zbyt dużej nadwyżki czasowej, aby gdzieś wyjść i zrobić zakupy. Sugerujemy zaopatrzyć się w prowiant przed szkoleniem.

Czy na salę można wnosić jedzenie i napoje?

Na salę możesz wnieść jedynie ZAKRĘCANE butelki. Otwarte puszki oraz kubki niestety muszą zostać poza salą ze względów bezpieczeństwa.
Na sali nie można jeść, swój głód zaspokój proszę poza salą szkoleniową.

Czy podczas szkolenia będzie catering?

Nie, podczas szkoleń MentalWay cena biletu nigdy nie zawiera cateringu ani wyżywienia. Catering w trakcie szkolenia jest dostępny w pakietach Platinum i Diamond, do których możesz ulepszyć swój bilet.

Czy podczas szkolenia można robić zdjęcia i nagrywać?

Zdjęcia możesz robić tylko na holu, najlepiej w specjalnie do tego przygotowanym Press Roomie. Na sali szkoleniowej obowiązuje całkowity ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA i NAGRYWANIA obrazu i dźwięku. Narusza to prawa autorskie prowadzącego.

Czy po szkoleniu mogę wykorzystywać materiały ze szkolenia?

Wykorzystywanie materiałów jest dopuszczalne wyłącznie na zasadach i w zakresie odpowiadającym własnemu użytkowi osobistemu oraz dozwolonemu użytkowi publicznemu. Kopiowanie, użyczanie, odpłatne udostępnianie – w części lub całości – dostarczonych materiałów innym podmiotom jest zabronione. Wykorzystywanie materiałów lub fragmentów szkolenia w sposób niezgodny z zasadami wskazanymi powyżej, stanowi naruszenie praw firmy MentalWay i będzie podstawą do niezwłocznego podjęcia stosownych środków prawnych przeciwko naruszycielom. Uczestnik szkolenia nie uzyskuje żadnych praw autorskich, jak również prawa własności intelektualnej posiadanych przez MentalWay.

Czy mogę skopiować lub użyczyć innym osobom i/lub podmiotom materiały ze szkolenia?

Wykorzystywanie materiałów jest dopuszczalne wyłącznie na zasadach i w zakresie odpowiadającym własnemu użytkowi osobistemu oraz dozwolonemu użytkowi publicznemu. Kopiowanie, użyczanie, odpłatne udostępnianie – w części lub całości – dostarczonych materiałów innym podmiotom jest zabronione. Wykorzystywanie materiałów lub fragmentów szkolenia w sposób niezgodny z zasadami wskazanymi powyżej, stanowi naruszenie praw firmy MentalWay i będzie podstawą do niezwłocznego podjęcia stosownych środków prawnych przeciwko naruszycielom. Uczestnik szkolenia nie uzyskuje żadnych praw autorskich, jak również prawa własności intelektualnej posiadanych przez MentalWay.

Kim są MentalWay Guardians?

MentalWay Guardians są to osoby czasowo współpracujące z Michałem Wawrzyniakiem i MentalWay i podczas szkolenia pomagają w jego organizacji. Nie są to stali pracownicy MentalWay.

Rezygnacja

Czy mogę zrezygnować z udziału w szkoleniu fizycznym lub internetowym LIVE++?

Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni od momentu zakupu. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Czy mogę wymienić bilet na szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++ na inny produkt?

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.

Czy mogę zwrócić lub przepisać bilet na szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++ na inną osobę?

Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni od momentu zakupu.
MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.
W przypadku zakupu biletu na szkolenie Klient ma prawo do przepisania biletu na szkolenie na inną osobę, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przepisania biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 75 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę po upływie 14 dni do szkolenia, MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 100 PLN.
- w przypadku chęci przepisania biletu na inną osobę w dniu szkolenia – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 150 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę zakupionego na szkolenia Mentalny Samuraj, Geniusz Neuro Marketing, Genotyp Eksperta – MentalWay zastrzega sobie prawo do potrącenia każdorazowo opłaty manipulacyjnej 500 PLN niezależnie od terminu zgłoszenia prośby.

Czy mogę przepisać bilet na szkolenie fizyczne lub interenetowe LIVE++ na kolejną edycję tego samego szkolenia?

MentalWay zastrzega, że bilety, które mogą podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne.
Bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia.
Jednocześnie MentalWay zastrzega, że bilety wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę.

Czy szkolenie fizyczne lub internetowe LIVE++ mogą zostać odwołane?

MentalWay zgodnie z regulaminem zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego anulowania.
Uczestnik szkolenia zostanie o tym odpowiednio wcześnie poinformowany.

Czy może nastąpić zmiana terminu szkolenia fizycznego lub internetowego LIVE++?

MentalWay może zmienić termin szkolenia Live++ lub je anulować.
Uczestnik szkolenia zostanie o tym odpowiednio wcześnie poinformowany.

Co się stanie jeżeli nie będę mógł przyjechać na szkolenie fizyczne lub do studia podczas internetowego LIVE++?

MentalWay nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za straty i szkody poniesione przez użytkownika w związku z nie uczestniczeniem w szkoleniu, jak również za skutki podjętych na tej podstawie decyzji.

Co się stanie jeżeli nie będę mógł wziąć udziału w szkoleniu fizycznym lub transmisji z internetowego LIVE++?

MentalWay nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za straty i szkody poniesione przez użytkownika w związku z nie uczestniczeniem w szkoleniu, jak również za skutki podjętych na tej podstawie decyzji.

Z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogłem przyjechać na szkolenie fizyczne lub wziąć udziału w internetowym LIVE ++, jak inaczej mogę wykorzystać swój bilet?

MentalWay nie gwarantuje, że informacje przesyłane za pomocą Internetu dotrą do Użytkownika w formie bezbłędnej, kompletnej i pełnej.
MentalWay nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji, ingerencją osób trzecich lub działaniem siły wyższej.
Firma MentalWay przekazuje wszelkie informacje w formie mailowej oraz na stronie z supportem technicznym. MentalWay nie jest odpowiedzialne za dojazd klienta na szkolenie.