Support

W razie niedogodności technicznych prosimy kontaktować się z naszym supportem:

Jan Szustak – tel. 505 909 455, e-mail:  j.szustak@mentalway.pl

Zanim zdecydujesz się na kontakt z supportem UPEWNIJ SIĘ, ŻE:

Posiadasz aktualną i działającą przeglądarkę internetową, polecamy tę:
http://mozilla.org/pl/firefox/fx/

oraz najnowszego flashplayer\’a, pobierzesz go tutaj:
http://get.adobe.com/pl/flashplayer/

INFORMACJE LOGISTYCZNE

Szkolenie odbędzie się w internetowym pokoju konferencyjnym.
Do udziału wystarczy Ci internet o przepustowości 512Kb/s.
Czasami warto przed webinarem zresetować komputer lub/i router, aby jakoś połączenia była jak najwyższa.

Dla pewności prosimy, abyś już teraz przetestował/a czy wszystko będzie działać poprawnie.

W tym celu wejdź do TESTOWEGO pokoju konferencyjnego:
https://mentalway.clickwebinar.pl/Testy-Webinara
HASŁO: testy

UWAGA: ABY UCZESTNICZYĆ W DZIEJSZYM WEBINARZE UŻYJ SPECJALNEGO LINKA,
KTÓRY OTRZYMAŁEŚ/OTRZYMAŁAŚ NA ADRES E-MAIL OKOŁO GODZINY 13:00. POWYŻSZE DANE SŁUŻĄ WYŁĄCZNIE DO TESTÓW.
TO NIE JEST POKÓJ, W KTÓRYM ODBĘDZIE SIĘ WEBINAR!

Jeżeli po wejściu do POKOJU TESTOWEGO, zobaczysz komunikat, że \”spotkanie się jeszcze nie zaczęło\”,
to znaczy, że wszystko u Ciebie działa poprawnie.

Oto komunikat, który powinieneś/aś zobaczyć:

testy-webinara

Webinar zaczynamy o godzinie 19:00.
Zaloguj się już o godzinie 18:50 używając swojego indywidualnego linka, który otrzymasz na adres email.

Do zobaczenia na miejscu,
Dream Team MentalWay